Hug me like you gonna marry me


温暖的早晨,暖暖的阳光打在落地玻璃上,我从梦中醒来。我捧着被子瞥见身旁的人依旧睡得香甜。早已入冬,家里却比平时看起来格外的暖和。他抱了我一整晚,未曾离开过。他的脖颈暴露在阳光下,我下意识的咽了咽口水,视线却控制不住地顺着脖颈望了下去...


昨晚吃饭的时候,他抢过我的手机开始翻相册,意料之中翻到了我截屏的聊天记录,He asked me why I saved those screenshot. It is just something you wouldn't know and I would never tell.


回过神才发现自己盯了好久,心里暗骂花痴。

"Your cats and mushrooms gonna die" 老妖精眯着眼睛看着我。我被吓了一跳,半天才反应过来,原来他嘲讽我风流一晚估计连手机在哪都不知道。老妖精得瑟完又压着我继续睡。


I could hear him mumbling to himself.

Hug me like you mean it.

Hug me like you gonna marry me.

滚开,放开老娘,七点了老娘要去洗澡。

No. Margaret. before you go shower, come back, just one last hug.


这估计是2015年我听过最动人的早安。


Btw, thanks for spoiling me with the dinner. You always remember the things I like whether it's picking up a cocktails with egg whites or a dessert that i've been craving for long time. Now you are a man that I could have breakfast and coffee with the morning after.

Hug me like you gonna marry me - 喵 - ??

Hug me like you gonna marry me - 喵 - ??

Hug me like you gonna marry me - 喵 - ??

    
评论
热度(2)
©一個人的遊戲 | Powered by LOFTER